[O1] Ułamany zawór regulacji ciśnienia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • devilzary
    Classic
    • 2012
    • 14

    [O1] Ułamany zawór regulacji ciśnienia

    A ja trochę z innej beczki, choć związanej z Euro.
    Jestem Polakiem i choć za bardzo nie wierze w te nasze orły to jednak impreza z Polsce. Skoro tak, to jakoś trzeba kibicować naszym i stąd pomysł zakupu ot, choćby flagi na autko. I tu :shock: :shock: :shock: bowiem ciężko kupić polską flagę !!! Można kupić jakieś dziwadło z naszym godłem i napisem POLSKA... można kupić coś z napisem Coca-Cola, Warka itp itd.... Zastanawiam się, cóż robią nasze organa, za wprowadzanie do obrotu gadżetów naruszających ustawę o symbolach narodowych.
    Niedawno jeszcze przed sądem chcieli stawiać gościa, za to że flagę przed domem miał wywieszoną na co dzień.
  • greglow
    Drive
    • 2011
    • 42

    #2
    [O1] Ułamany zawór regulacji ciśnienia

    Witam

    Co tydzień to nowe usterki... Odłączałem dziś tą szybkozłączkę odmy i ułamał się zawór regulacji ciśnienia. Okazało się że był on już klejony. Ułamana jest ta rurka przy samym grzybku. Pytanie jak najlepiej to wyciągnąć? Czy może ten ułamany krócieć wpaść do środka? Za co ciągnąć: za uszczelkę czy za ten osadzony ułamany kawałek króćca?

    Pyt. mogę jeździć bez zakładania tego zaworu? Wiem że będzie chlapać olej ale czy coś poza tym? Kolektor zaślepiłem.

    Podejdzie pod 028129101 E element 028129101 D po zaślepieniu jednego wlotu?
    Dzięki za wszelkie wskazówki.

    [ Dodano: Sob 05 Lis, 11 14:36 ]
    No cuż... tego się naprawdę nie spodziewałem.
    Dla zainteresowanych napiszę że ułamany króciec został wyjęty razem z uszczelką. Aby wyjąć uszczelkę trzeba było ją podważyć śrubokrętem płaskim.
    Jeśli chodzi o zamienniki to zrezygnowałem i założę identyczny
    Pozdrawiam

    Komentarz

    Pracuję...